    From: "Goosie" <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe fundusze (CU)
    Date: Wed, 8 May 2002 22:28:45 +0200

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości:

    > Ojoj, nic sie nie stało :-) tylko później w toku dyskusji Goosi zarzuciła
    > mnie że nie będzie obelkowane itd .. a ja napisałam że wszystkie zyski z
    > funduszy są i będą .. potem sie sprawa wyjaśniła - no problem

    pewnie, ze sie nie stalo :) to oficjalnie jest fundusz (jak ktos chce
    wspomoc kase panstwa, zawsze moze umorzyc jednostki w funduszu i odprowadzic
    belkowe jak nalezy); imho bardzo ciekawy produkt.

    Z nowosci: dzis CU przedstawilo program indywidualnych planow
    inwestycyjnych - na ich stronie mozna sobie zrobic test, jaka sklonnosc do
    ryzyka/horyzont i cel inwestycji i na tej podstawie dobiora portfel
    funduszy. Jedno z pytan brzmi: co bys wybral: 10 tys. zł od razu czy rzut
    moneta - orzel 30 tys. zł, reszka - dopłacasz 5 tys. zł.

    Moim zdaniem taka sztywna konstrukcja oferty (akcje x%, obligacje y%, rynek
    pieniezny z%) sie nie sprawdza w polskich warunkach (vide fatalne wyniki
    funduszy zrownowazonych), ale... znajac skutecznosc agentow CU, beda sie
    pewnie sprzedawac jak cieple buly
    MR