    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe gwarancje bankowe
    Date: Sat, 15 Nov 2008 16:21:40 +0100

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnghrkb1.b8h.proteus@pl-test.org...
    > On 2008-11-15, george <g...@v...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co ma bezrobocie do gwarancji bankowych? Się wprost zapytam: ile osób
    > w polsce, procentowo, ma oszczędności z przedziału 22-50k EUR _w jednym_
    > banku? Bo w praktyce to te osoby odczują różnicę.
    >
    > Normalnie "ważne dla obywateli prawo" że hej. :>
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    ulegasz magii cyferek. Nie doceniasz efektu psychologicznego wywołanego
    upadkiem chocby jednego średniego banku. Jak sie wszyscy rzuca do wyjścia to
    nic tego nie zatrzyma. Myślisz ze ktos bedzie wtedy trzymał cos powyżej 1000
    Eur w banku ?

    http://biznes.onet.pl/2,1517694,prasa.html najpierw ci "szybcy" wyjdą i
    napewno nie "emeryci". Zgadnij kto za taki "kolaps" zapłaci.
    Napewno nie ci o których % pytasz.

    george