  • Data: 2008-11-15 19:56:40
    Temat: Re: Nowe gwarancje bankowe
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Nov 2008 16:26:50 +0100, george napisał(a):

    > wiec obaj rozumiemy to ze lepiej zrobic "cos" zanim do upadku "tego"
    > banku dojdzie, prawda ?

    Lepiej nie robić 'coś', lepiej zrobić 'mądrze'.
    Zwróć uwagę, że zwiększone gwarancje mogą dać poczucie zwiększonej
    nieodpowiedzialności po stronie zarządzających. To tak jak w samochodzie:
    jeśli mam pewność, że wszystkie moje 12 poduszek MNIE ochroni, tym
    łatwiej mi depnąć w gaz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl