  • Data: 2011-02-14 23:34:21
    Temat: Re: Nowe konto w Millennium
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:ijam8h$qjj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    -nowy-ror-lepszy-od-
    > internetowego-59116.html

    > No właśnie też się natknąłem na nie w Mille:
    >
    > <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/
    > dobre-konto/>
    >
    > Na tyle innych rachunków z darmowymi wszystkimi bankomatami te konto
    > wygląda naprawdę dobrze a razem z kk impresja może tworzyć już całkiem
    > niezły zestaw.

    Ale to konto nie ma zadnych specjalnych dodatkow oprocz 3% zwrotu, ale tylko
    z wybranych sklepow, czyli efektywnosc moze byc nawet gorsza niz 1% zwrotu
    przy kredytowce(zalezy od struktury wydatkow); platne zlecenia stale; jak
    nie spelni sie warunkow, to automatycznie oprocz oplaty za konto, platne
    staja sie bankomaty.
    Ot kolejny rachunek, ktory moze byc bezplatny, ale samo otwieranie dla tych
    3% nie ma specjalnego uzasadnienia.