  • Data: 2017-11-25 21:33:39
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 20:39:38 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2017-11-25, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wątek omawia sposoby *skutecznego powiadomienia* klientów ZUSu
    > o ich indywidualnych numerach, a nie jakiś wydumanych i wymyślonych
    > generatorów.

    A ci "nieskutecznie" powiadomieni mają jakieś taryfy ulgowe?
    Jak wpłacą na stare konto to ich kasa przepadnie czy nie?
    Czy nieskutecznie powiadomiony może wpłacać bez konsekwencji na stare nr rachunków?
    A jak ci którzy list z ZuS odebrali a też wpłacą na stare konto to będą w gorszej
    sytuacji od tych nieskutecznie powiadomionych?