  • Data: 2017-11-26 10:09:03
    Temat: Re: Nowe numery rachunów ZUS
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-26 o 09:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Wojtku, odpowiedz bardzo prosto, co by było nei tak, gdybysmy zapomnieli
    > o pobieranie nr rachunku ze strony eskładki, zapomnieli o jego
    > automatycznym podmienianiu i banki wprowadziły jedna prosta rzecz:
    > przy probie wysłania przelewu na stary numer rachunku pojawiłaby sie
    > informacja:
    > -nr rachunku nieaktualny, prosze pobrac aktualny nr ze strony eskładka.pl
    > lub skontaktowac sie z oddziałem ZUS.
    > To tez byłby kłopot i jakies skomplikowane wdrozenie za pareset tysiecy?

    Ja widzę jeden kłopot tylko.
    To jest wszystko ładnie opisane i działające,
    ale w momencie jak około 10 danego miesiąca
    a potem zaraz 15 tych wejść na stronę ZUS
    będą tysiące i nie będzie działać, to każdy sięgnie po telefon,
    i ta droga kontaktu też nie zadziała z tego samego powodu.
    Wiesz jak by ludzie się wk....?
    Może te listy łagodniej sprawę załatwią.
    Moim zdaniem już dawno powinna być uruchomion dla płatników
    obowiązkowa platforma kontaktu elektroniczna
    i każdy by był powiadomiony tamtędy.