  • Data: 2002-04-12 19:09:49
    Temat: Re: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Apr 12, 2002 at 05:53:08PM +0200, Szymon wrote:

    > Uwazam, ze dobrze robisz z przelewami. Ja bede robil tak samo. Natomiast
    > potrzeby moje sa takie, ze czasami po 13:25 tez chcialbym cos wyslac co na
    > 19:00 powinno gdziestam dojsc.

    Bzdura o tyle ze np. RB i tak trzeciez przychodzacej sesji nie
    obsluguje i 'co nam pan zrobi'?

    > Znowu - swietnie - mBank jest dla Ciebie. Niektore jednak firmy nie wydadza

    Nie, place z RB. M.in. dlatego ze kasa w mbanku ma sie mnozyc a nie
    wychodzic platnosciami. Ale placilem juz cita i DC z mbanku - zadnych
    problemow.

    > mi towaru dopoki nie zobacza u siebie przelewu zaksiegowanego. Trace 1
    > dzien. Nie chodzi tu o procent, ale wlasnie o plynnosc finansowa. Ale
    > mniejsza o to, moze rzeczywiscie jestem zbyt wymagajacy.

    Jestes, bo przeciez nie nie masz wplywu na sesje banku docelowaego.

    --

    --w