    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe standardy Bankowosci w Polsce?
    Date: Sat, 8 Jan 2011 16:43:10 -0000

    ?

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    news:73689384-01a2-4f36-bb91-aa810880c81b@v12g2000vb
    x.googlegroups.com...

    > W Polsce banki, jako jedyne firmy na rynku!!!, mają prawo nie podawać
    > całkowitej ceny usługi. Tak jest w przypadku przelewów zagranicznych,
    > występują magiczne banki pośredniczące, nikt nie wie jakie i ile one
    > biorą prowizji, więc powinieneś się cieszyć, że nie kazali Ci dopłacić
    > dwa razy tyle, co wysyłałeś pieniędzy. Jest to paranoja z którą od
    > dawna nikt nic nie robi.

    Az strach cokolwiek wysylac, bo sie okaze po 3 miesiacach, ze bede wisiec 2x
    tyle bankowi...
    I ni stad ni z tamtad u dzwi moich stanie wilki komornik z karkami, bo
    kiedys tam zrobilem przelew a bnak co jeszcze doliczyl.....
    To jest chore!
    Teraz to sie boje czy jeszcze cos nie nalicza za miesiac, dwa...
    Boze jak najdalej od tych zlodziei, juz bezpieczniej jest gotowke brac ze
    soba (w tym przypadku to bylo niemozliwe). Jak ukradna to ukradna, a tu
    niewiesz kiedy przyjdzie jakie pismo z banku o zadluzeniu.
    Juz nic bym nie powiedzial i siedzial cicho jak by to bylo pismo informujace
    o dodatkowej oplacie... Ale ja dostalem pismo wraz z odsetkami!!! Od czegos
    o czym nawet pojecia nie mialem.

    Tak nie bylo, to musi byc wynalzek ostatnich 5-10 lat.
    Zaczynam miec wrazenie, ze banki w polsce to nie sa banki tylko instytucje
    finansowe ktore sie buduje do wspolpracy z bankami. Banki to byly przed
    reforma Balcerowicza, pozniej jak widac ktos te banki rozlorzyl i pozakladal
    jakies wirtualne twory. A gawiedz merda ogonem bo ma karte platnicza ze
    zdjeciem w kolorze zlotym...:)) za ktora... musi zaplacic.