  • Data: 2011-09-02 17:37:12
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: Rafał <a...@m...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 21:51, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
    > oprocentowania.

    A ja właśnie dostałem MC World, trochę wbrew swojej woli, zrobiłem
    przyjemność pani przy stoisku, niech też ma swoją prowizję. Karta jest
    badziewna jak mało co, biorąc pod uwagę opłaty i żenujący katalog
    partnerów i "nagród". Dodatkowo mnie straszą, że MUSZĘ (naprawdę?!)
    wykonać transakcje już dzisiaj albo jutro (tak parę dni temu to było ;).
    Pewnie na tej infolini dostają prowizję dopiero po zapłaceniu tym
    plastikiem. W każdym razie miałem zamiar odstąpić od umowy, ale zamiast
    tego wypowiem umowę ze względu na zmianę tego cennika. Drugą i tak mam
    za darmo, chociaż nie wiem po co, bo niczemu nie służy (zero wartości
    dodanej).

    --
    Raf