  • Data: 2011-09-16 07:51:06
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego jeszcze wymowilem KK MediaMarkt (splacany lapotop po 30
    > miesiacach - raty 0%) i jeszcze pod nozyczki idzie w najblizszym czasie
    > KK Tesco. Co ciekawe obslugiwana jest juz w placowkach Lukasa -
    > teoretycznie jeszcze jakies promocje sa dla tej karty. Na stronach Tesco
    > wciaz wisi Lukas.

    Za to na infolinii dedykowanej MC Tesco automat informuje o zmianach -
    o płatnościach rachunków w oddziałach Luka Bąk oraz o zmianie nazwy z
    Luka Bąk na Kredi Agrikol.
    Czyli już się nie zapłaci rachunków dogodnie "przy codziennych
    zakupach", trzeba się fatygować do oddziału.
    MC Tesco teraz oferuje darmowe raty w zależności od wysokości rachunku
    - 5,10 lub 15 rat.
    Transakcji nie rozłoży się na raty w kasach automatycznych, a kiedyś
    była taka opcja. Zgłaszałem to do Tesco, żeby dla wygody klientów
    uruchomili taką możliwość. Ale najwyraźniej Tesco ma własną wizję
    wygody klientów.