eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy Pl@net Fortis Banku.Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
  • Data: 2007-01-10 17:45:06
    Temat: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> wrote in
    message news:eo36sg$g3h$1@pippin.nask.net.pl...
    >
    > Chyba w czwartek, mi powiedzieli że będę mógł korzystać z nowego systemu w
    > czwartek po 15:00
    >

    Juz dziala :). Zaraz bede probowal...

    <cite>
    Proces logowania w nowym systemie przebiega nieco inaczej niż dotychczas,
    zatem kilka słów o nim:



    1. Aby się zalogować należy podać najpierw swój identyfikator (nazwę
    użytkownika), a na kolejnym ekranie hasło logowania - to samo, przy użyciu
    którego logowaliście się do dotychczasowej wersji Pl@net.



    2. Kolejnym krokiem (i to jest nowość) jest wygenerowanie podpisu
    elektronicznego do operacji logowania. System poprosi o wybranie klucza, a
    następnie wskazanie jego lokalizacji. Teraz trzeba jeszcze podać hasło do
    klucza (to samo, które dotychczas wpisywaliście Państwo np. przy
    podpisywaniu przelewów).



    Mam nadzieję, że logowanie nie sprawi to Państwu trudności - na wszelki
    wypadek przesyłam w załączniku instrukcję obsługi Pl@net. Z instrukcją warto
    się dokładniej zapoznać, ponieważ obok informacji o sposobie logowania,
    znajdziecie tam Państwo szereg wskazówek na temat korzystania z nowych
    funkcji systemu.



    Cały proces logowania może się wydać dość skomplikowany - na szczęście,
    instalacja komponentu do generowania podpisów elektronicznych oraz wskazanie
    lokalizacji klucza prywatnego wymagane są tylko przy pierwszym logowaniu.
    Dodatkowo istnieje możliwość wyłączenia hasła logowania. W nowym systemie
    nie jest ono konieczne, a zachowane zostało jedynie po to, by uniknąć
    pomyłek wśród dotychczasowych użytkowników. Aby wyłączyć hasło logowania,
    należy w zakładce "Inne" wybrać funkcję "Zmiana hasła". Po wyłączeniu hasła,
    do zalogowania wystarczy sam podpis elektroniczny.
    Druga dobra wiadomość jest taka, że w nowym systemie nie są już potrzebne
    certyfikaty, które niektórym klientom sprawiały wiele kłopotów.
    </cite>

    MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1