    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Date: Wed, 10 Jan 2007 18:45:06 +0100

    "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> wrote in
    message news:eo36sg$g3h$1@pippin.nask.net.pl...

    > Chyba w czwartek, mi powiedzieli że będę mógł korzystać z nowego systemu w
    > czwartek po 15:00

    Juz dziala :). Zaraz bede probowal...

    <cite>
    Proces logowania w nowym systemie przebiega nieco inaczej niż dotychczas,
    zatem kilka słów o nim:

    1. Aby się zalogować należy podać najpierw swój identyfikator (nazwę
    użytkownika), a na kolejnym ekranie hasło logowania - to samo, przy użyciu
    którego logowaliście się do dotychczasowej wersji Pl@net.

    2. Kolejnym krokiem (i to jest nowość) jest wygenerowanie podpisu
    elektronicznego do operacji logowania. System poprosi o wybranie klucza, a
    następnie wskazanie jego lokalizacji. Teraz trzeba jeszcze podać hasło do
    klucza (to samo, które dotychczas wpisywaliście Państwo np. przy
    podpisywaniu przelewów).

    Mam nadzieję, że logowanie nie sprawi to Państwu trudności - na wszelki
    wypadek przesyłam w załączniku instrukcję obsługi Pl@net. Z instrukcją warto
    się dokładniej zapoznać, ponieważ obok informacji o sposobie logowania,
    znajdziecie tam Państwo szereg wskazówek na temat korzystania z nowych
    funkcji systemu.

    Cały proces logowania może się wydać dość skomplikowany - na szczęście,
    instalacja komponentu do generowania podpisów elektronicznych oraz wskazanie
    lokalizacji klucza prywatnego wymagane są tylko przy pierwszym logowaniu.
    Dodatkowo istnieje możliwość wyłączenia hasła logowania. W nowym systemie
    nie jest ono konieczne, a zachowane zostało jedynie po to, by uniknąć
    pomyłek wśród dotychczasowych użytkowników. Aby wyłączyć hasło logowania,
    należy w zakładce "Inne" wybrać funkcję "Zmiana hasła". Po wyłączeniu hasła,
    do zalogowania wystarczy sam podpis elektroniczny.
    Druga dobra wiadomość jest taka, że w nowym systemie nie są już potrzebne
    certyfikaty, które niektórym klientom sprawiały wiele kłopotów.
    </cite>

    MK