    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy "ficzer" w EB
    Date: Thu, 08 Apr 2010 15:05:39 +0200

    On 08.04.2010 14:03, witrak() wrote:
> [...]
    Prawdę mówiąc teraz nie pamiętam, czy takie przelewy były kiedyś
    realizowane czy nie, ale teraz już nie ma to znaczenia.

    > Tzn. Mówisz, że można taki przelew puścić ? Bo mnie odrzuciło (ale nie
    > jestem pewien, czy był to przelew "zwykły", czy "między moimi kontami").

    Wczoraj zleciłem 5 przelewów, i wydaje mi się, że obecnie sytuacja
    wygląda następująco:

    istnieją dwie ruchome godziny odcięcia:
    1) opisana przez Ciebie (wczoraj ok. 22.30)
    - nie można złożyć zlecenia na następny dzień
    - można złożyć przelew zwykły z tym, że rachunek jest obciążany tego
    samego dnia
    - można puścić przelew między własnymi rachukami
    2) godzina po której system jest off line (ok. 23 pn-czw, 22 pt-nd)
    - wszystke operacje wykonają się z datą jutrzejszą.