eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy mBank ma pół roku - czy spodobał się klientom? [SONDA] › Re: Nowy mBank ma pół roku - czy spodobał się klientom? [SONDA]
  • Data: 2013-12-05 09:29:33
    Temat: Re: Nowy mBank ma pół roku - czy spodobał się klientom? [SONDA]
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-05 09:20, luc pisze:
    > Na bankier.pl pojawiła się tytułowa sonda. Przydałoby się powiększyć liczbę jej
    uczestników ;-)

    > http://goo.gl/Wu1MDt

    Wypełniam. To mi się najbardziej podoba:
    "...na specjalistycznych blogach nie zabrakło opinii, że mBank zrobił
    wielki krok w przyszłość, wyprzedzając konkurentów..."

    BTW: o jakich blogach toto pisze? Spotkaliście się z pozytywnymi opisami
    nowego interfejsu mB na blogach (UWAGA! nieoficjalnych, niebankowych
    blogach)?
    pwz