    From: MrMrooz <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Date: Fri, 1 Jun 2012 03:24:18 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 22:53:03 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Chyba napisałem nieco po Chińsku...
    >
    > Przelew z rachunku eKonto na magiczne konto oszczędnościowe mSaver odbywa się
    > raz w miesiącu. Jeśli tak, to wszystkie tzw. "oszczędności" z transakcji muszą
    > cały czas tkwić na rachunku eKonto, który nie jest oprocentowany.
    Czy aby na pewno? Skąd to info? Bo w pytaniach i odpowiedziach stoi: 'Kwoty po
    wybranych transakcjach (procent wartości transakcji, stała kwota po każdej
    transakcji, zaokrąglanie kwot transakcji) trafiają na rachunek mSaver po
    zaksięgowaniu wykonanej operacji na eKONCIE.'

    Co nie zmienia faktu, że nie jest to jakaś super sprawa.

    Pozdrawiam
    Michał M