    Date: Fri, 21 Apr 2006 14:17:28 +0200
    From: anonim <***com@mail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy program: Powiadamiacz mBank

    on Fri, 21 Apr 2006 13:21:05 +0200 "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiscie nie miałbym ochoty placic abonamentu. Osob pewnie by sie
    > znalazlo jednak duzo, duzo wiecej - wszak SFI ma sporo 'klientow'. Najlepiej
    > by bylo, gdyby inicjatywa wyszla ze stron mBanku, w ramach wzbogacenia ich
    > oferty, a to juz moze sie przelozyc na zyski dla nich.
    >
    > Informatyka to moja branza i nie sadze, zeby wykonanie takiej aplikacji
    > bylo wielkim projektem.

    aplikacja kliencka to jest malutki projekcik, ale po stronie bankowych serwerów
    to zupełnie inna sprawa.

    > Nawet prosta historia zmian jednostek udzialowych -
    > ich asystent inwestycyjny robi cos podobnego. Problem w dokladnosci -
    > wykresy maja za duza skale, przy pewnej kwocie linia wygladajaca na prosta
    > moze oznaczac zmiany o dosc pokaznye kwoty. To akurat jest drobnostka -
    > jedynie kwestia prezentacji danych, ktore i tak ich system juz przechowuje.
    > Gdyby wygladalo to na przyklad tak, jak na stronie z notowaniami... Mała
    > rzecz, a cieszy. A raczej moglaby cieszyc.

    Myślę, że dla bardziej zaawansowanych użytkowników to są domy maklerskie i to
    bynajmniej nie mbankowy :->

    ale mówimy tu o różnych rzeczach;
    -operacji na FI nie robi się codziennie, ja te dane wprowadzam ręcznie do
    gnucasha i wyniki czytam w tabelce - superdokładnej :-)
    -mnie w mBanku najbardziej brakuje eksportowalnej historii operacji takiej jak
    w citi, jest to komunikacja tylko w 1 stronę.
    -fajnie by było móc podpiąć HomeCash (komunikacja w 2 strony) lub coś podobnego
    pod nasze konta bankowe, chodzi mi o możliwość zlecania operacji z grubego
    klienta, a ideałem byłby do tego jakiś silnik skryptów.
    rozmarzyłem się :->