  • Data: 2014-04-09 12:24:18
    Temat: Re: Nowy sposób na wyciągnięcie danych osobowych?
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Apr 2014 09:52:09 +0200, Vikku napisał(a):

    > Szukam mieszkania do kupienia. Zaglądam na serwisy z ofertami, porównuję,
    > analizuję, pytam etc.
    > Ostatnio zainteresowało mieszkanie wystawione na gumtree. Do oferującego
    > wysłałem pytanie mailem bo numeru telefonu nie było.
    > Po 2-3 dniach dostaję odpowieidź z hotmail następującej treści:

    To musi być próba wyłudzenia. Ja dostałem coś podobnego jak sprzedawałem
    mieszkanie. Napisał do mnie amrykański "żołnierz" stacjonujący w DE, który
    chce kupić mieszkanie w PL. Oczywiście komplet dokumentów, skany, jakieś
    przelewy itp. W każdym razie po pobieżnym przeczytaniu wywaliłem do kosza i
    tyle.

    Tobie to samo radzę. :-))

    --
    Franc