  • Data: 2009-06-16 21:18:19
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:39:55 +0200, Mithos napisał(a):
    > Jest bardziej intuicyjna. Wszystko jest tam gdzie chciałbym żeby było.
    > Durnych pytań i pokręcenia nie stwierdziłem. Może problem nie leży w
    > systemie ?

    Ty się zachwycasz bajerami, lubisz jak okienko się robi półprzezroczyste,
    jak kursor przybiera różne kształty w zależności od funkcji... A dla mnie
    liczy się wygoda pracy - skróty klawiszowe, szybkość reakcji interfejsu.
    Wyłączam głupoty typu znikanie menu czy animacja okien - bo dzięki temu
    system szybciej reaguje na to co chcę zrobić.

    A co do durnych pytań - chyba jesteś ślepy jeśli ich nie zauważyłeś :>
    Przy prawie każdej głębiej sięgającej czynności trzeba non stop odpowiadać
    "tak, jestem pewny że jestem pewny"...

    > Weź pod uwagę, że do niektórych sprzętów ciężko dostać sterowniki do XP.

    Wystarczy poszukać - przy popularnym sprzęcie (takim jak mój) nie stanowi to
    najmniejszego problemu.

    > A jak szybkość wzrośnie o 10% to nawet tego nie odczuję skoro już teraz
    > wszystko mi działa super szybko.

    Dla mnie przyrost prędkości był wystarczający, tym bardziej że mogłem się
    pozbyć przebajerowanego interfejsu visty.

    > To widać masz jakiś dziwny sprzęt (jaka marka?), w którym coś nie działa
    > tak jak powinno.

    Dell XPS M1330. I nie, nie jestem jedyną osobą która jest zadowolona po
    zmianie visty na XP na tym laptopie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944