eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pl.biznes.banki › Re: O Multi we Wrocławiu (było: Jak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pbb)
  • Data: 2004-05-28 11:47:40
    Temat: Re: O Multi we Wrocławiu (było: Jak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pbb)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to ta sama Glenn, która przy paru innych okazjach mówiła, ze liczą
    > się tylko regulaminy i umowy ?
    > To o co Ci chodzi skor "formalnie nie można im nic zarzucić" ? :-)

    No bo tak naprawdę liczą się regulaminy i umowy :-)))) Tyle, że jak mam do
    wyboru naburmuszonego pana/panią, która daje mi swoją miną do zrozumienia,
    że może lepiej żebym przyszła kiedy indziej (jak będzie mieć lapszy humor),
    to może lepiej żeby szefostwo tego pana/pani zdawało sobie sprawę, że nie
    koniecznie mam ochotę zwracać uwagę przy korzystaniu z usług na aktualne
    usposobienie ich pracowników? I może przezwyciężę wrodzone lenistwo, żeby
    sprawdzić, czy gdzie indziej przy porównywalnej ofercie nie będzie lepiej?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn