  • Data: 2015-10-07 18:23:41
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > Jakie trzeba mieć pokręcone zwoje żeby upraszczanie podatków i
    > zmniejszanie biurokracji nazywać demagogią.

    Jak to było? "Każdy problem ma eleganckie, proste, złe rozwiązanie"
    Oczywiście, masz rację, że lepiej by było, gdyby podatki były prostsze.

    Tylko, że jak na razie, nie znalazłem "prostych" systemów, które nie
    wykładałyby się w realnym życiu. Więc do ludzi mówiących "podatki
    powinny być prostsze" podchodzę z rezerwą, dopóki nie podadzą swojego
    systemu.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The English country gentleman galloping after a fox -- the unspeakable