-
Data: 2002-03-21 12:06:16
Temat: Re: O nas pisza ;)
Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Earl"
> Ja oceniam tylko artukul i to co zostalo w nim napisane.
ja tez, ale jakos zupelnie inacczej go odebralem niz ty ;-))
> nie czytales tego artykulu.
czytałem
> "Próbkę profilu społecznego klientów banków on-line daje lista dyskusyjna
> pl.biznes.banki, na której wypowiada się sporo informatyków (w tym
> bankowych). Nic jednak dziwnego, że trudno wśród nich znaleźć ludzi
> niepowiązanych z komputerami:
owszem jest tu sporo informatykow (czesto bankowych) - sam sie do tej grupy
zaliczam, a jak ktos nie ma zwiazku z komputerami to nie udziela sie na
liscie i nie zalozy e-konta. Ta zaleznaosc przyczynowo skutkowa jest
oczywista
> UżYTKOWNIKóW SPOTYKAJą NIESPODZIANKI, INSTRUKCJE PISANE Są
> INFORMATYCZNYM żARGONEM.(...)
jako informatyk wstawia sie za ludzmi "normalnymi", i dobrze
> Niezbyt zachęcająco brzmią sformułowania z regulaminów w stylu "Posiadacz
> rachunku... odpowiada za szkody spowodowane... niewłaściwym użytkowaniem
> tokena, numeru dostępowego, identyfikatora oraz hasła". (...)
Ma racje, włąsnie powinny być bardziej zachęcające, ale zeby byly zgodne z
prawda. Wg mnie banki powinny mniej odpowiedzialnosci zwalac na klienta a
czesc przejac na siebie - jak przy kartach stalo sie to w USA. Dopiero
wtedy czlowiek bedzie spokojniej mogl powierzyc forse bankowi
> Tymczasem e-konta w trakcie zakładania lub użytkowania STRASZą
> NIEINFORMATYKóW TAJEMNICZYMI KOMUNIKATAMI (..............)
> NIE NAJLEPIEJ JEST Z ZACHWALANą W REKLAMACH DOSTęPNOśCIą
> 24/7/365 (............) ZDECYDOWANIE ZA CZęSTO Są ZAMKNIęTE (.......)
> Tymczasem specyfiką e-kont jest to, że klienci
> korzystają z nich wtedy, gdy nie mają czasu, by ustawić się w kolejce do
> bankowego okienka."
>
> Pieknie.... Dobrze, ze mam wyzsze wyksztalcenie. Bez niego nie poradzil
bym
> sobie z obsluga e-kont. Mimo Wszystko zastanawiam sie dlaczego z nich
> korzystam ?!? Przeciez to jedna wielka porazka i pasmo nieszczesc ?!?!?
wymienianie wad to jeszcze nie zniechecanie.
Malo to razy pytaja sie ludzie tu na liscie co oznacza jakis komunikat
i skarżą sie na niedostepnosc bo jest przetwarzania lub upgrade
Wg mnie jest to krytyka informatykow ze mogli to zrobic lepiej
> Czy "straszenie nieinformatyków tajemniczymi komunikatami o "błędach
apletów
> Javy"" jest na tyle czeste, ze uniemozliwia normalna prace ?
a kto mowi ze straszenie cos umiemozliwia
> Co znaczy "ZA CZESTO"... codziennie ? co weekend ?
> czy moze raz na miesiac ?
czepiasz sie
>Chyba urodzilem sie pod szczesliwa gwaiazda.(...)
> Z artykulu wyniaka tylko jedno - zamykaj e-konto, bo e-banki to pomylka.
a takie cytaty:
"Dziwią ograniczenia funkcjonalności w stosunku do kont tradycyjnych i nie
wszystkie kompensuje niższy zwykle koszt prowadzenia. "
"O trikach, jakie trzeba stosować, by np. odwołać zlecenie stałe (e-PKO),
czy choćby je zobaczyć (BSK Online - nie pomaga żaden trik), nie warto się
nawet rozpisywać, bo źle świadczą o projektantach."
Wg mnie one wyraznie swiadcza o tym co kazdy tester e-bankow przezyl na
wlasnej skorze, ze ta droga jest wyboista (jak w tytule artykulu) i ze w
wielu miejscach mozna by to i owo poprawic lub po prostu udostepnic.
Jesli ty uwazasza ze artykul do e-bankow zniecheca to twoja sprawa, ja
odbieram go calkiem inaczej - jak wiekszosc z was czesciej cos krytykuje
(jak wiem ze da sie to zrobic lepiej) niz chwalę
*** blad ***
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.02 12:22 Artur O.
- 21.03.02 12:30 blad
- 21.03.02 12:40 AMRA
- 21.03.02 12:39 BAH
- 21.03.02 13:12 Kasia
- 21.03.02 13:15 blad
- 21.03.02 13:24 Karol
- 21.03.02 13:30 Kasia
- 21.03.02 13:37 AMRA
- 21.03.02 13:44 Kasia
- 21.03.02 13:51 Krzysztof Kowalski
- 21.03.02 13:53 Krzysztof Kowalski
- 21.03.02 14:13 AMRA
- 21.03.02 16:24 blad
- 27.03.02 11:49 Artur O.
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...