  • Data: 2007-02-17 23:09:19
    Temat: Re: O platnosciach KK w sklepach raz jeszcze
    Od: "Piterson" <Piotrek> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3k5yh56dl.fsf@maximus.localdomain...
    > Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:
    [..]
    > Wedlug mnie transakcja karciana przebiega szybciej niz szukanie
    > pieniedzy i wydawanie reszty, nawet jesli sprzedawca nie musi isc
    > do innego sklepu "rozmienic". Dodatkowo w czasie oczekiwania na
    > autoryzacje mozna np. pakowac zakupy.

    Dokladnie, kiedys chcialem zaplacic w spozywczym, male zakupy na kilka
    zlotych, kasjerka nie miala mi z czego wydac, pytala klientow, latala po
    sklepie, a klienci sie wkur... Nie chcialem placic karta ze wzgledu na
    kwote, ale jak ja wyciagnalem to kasjerka sie bardzo ucieszyla, bo juz
    chciala leciec do innego sklepu rozmieniac... To dopiero jest zamieszanie, a
    poza tym ile osob szuka i liczy te drobne, pozniej pakuje reszte do
    portfela, jeszcze niech zabraknie grosika i robi sie zadyma, ze kasjerka za
    malo wydala... A tak karta, szybko i wygodnie, a te kilka sekund jest do
    zniesienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson