  • Data: 2007-02-18 00:05:26
    Temat: Re: O platnosciach KK w sklepach raz jeszcze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Jeśli sklep chce błyskawicznie zbankrutować, to owszem.
    > Pokaż mi sklep spożywczy, który ma marżę rzędu 50% (pisze o marży, a nie
    > narzucie). Tymczasem w aptekach to jest normalna sprawa.

    Tak jak napisalem, kwestia doboru apteki i sklepu. Podejrzewam ze
    w najblizszym mnie sklepie spozywczym znalazlbym wiele towarow
    2x drozszych niz w supermarkecie. Nawet od czasu do czasu takie
    kupuje, koszt/czas dojazdu do supermarketu jest wiekszy.

    > A jeśli szukasz winnych, to oskarżaj tych, którzy te dofinansowania
    > wprowadzili, a nie obecny Sejm i obecny rząd.

    Przeciez obecny sejm i obecny rzad nie pojawili sie wczoraj, gdyby
    mieli cien ochoty, to dawno by to zlikwidowali. A tu - przeciwnie,
    popatrz na dzialania ministra zdrowia.

    Nie zeby dotyczylo to tylko tej jednej rzeczy, dotyczy praktycznie
    wszystkiego oprocz tej ich "walki" z pozostalosciami aparatu
    komunistycznego. Te pozostalosci niewatpliwie sa faktem, szkoda tylko
    ze ta ich rzekoma "walka" jest tylko na slowa, a w praktyce jest
    skierowana zupelnie w przeciwnym kierunku. Starzy dzialacze PZPR
    tylko sie z tego smieja, a wieczorem razem ze swoimi "wrogami" pija
    wodke i zalatwiaja ciemne interesy.

    > Prawdopodobnie dlatego, że hipermarkety wynegocjowały sobie lepsze
    > warunki niż te mniejsze markety.

    Duzego pola do popisu nie maja ze wzgledu na stala wysokosc interchange,
    ale oczywiscie zapewne warunki sa minimalnie lepsze.

    > A tak nawiasem mówiąc, gdy jeszcze za czasów komuny jeździłem na Zachód
    > i jak każdy Polak musiałem sie liczyć z każdym fenigiem, to najtaniej
    > kupowałem towar w takich sklepach, które w ogóle nie przyjmowały
    > płatności kartą :)

    W tamtych czasach na przyjmowanie lub nie kart w sklepach nie zwracalem
    zadnej uwagi.
    --
    Krzysztof Halasa