  • Data: 2002-04-12 17:24:26
    Temat: Re: O tokenach...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski"

    > A zrob to po 15 minutach.

    wiem ze limity czasu sa dosyc krotkie - w Fortisie to sie nawet nie
    wyrabiam zeby im wewnetrzna poczta planety przeslac jakiegos maila - przed
    wyslaniem musze go kopiowac zeby po wznowieniu sesji moc go wkleic ;-)))

    chodzilo mi o tekst Slawka Kosa "siejesz jakies bajki..._Zawsze_ bylo tak,
    ze martwa sesja wygasala i wymagane bylo ponowne logowanie."
    co autor mial na mysli - kto wie ;-)))
    *** blad ***