eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
  • Data: 2011-01-09 19:56:29
    Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-09, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nawet jeżeli miałoby to być trzy miesiące, to nikt przy zdrowych
    > zmysłach nie czuje się komfortowo przerzucając dwa-trzy razy do roku
    > rodzinę z mieszkania do mieszkania... :-)
    >
    > Każdy, kto ma rodzinę chyba czuje temat.

    Ustawa o Ochronie Praw Lokatorów
    Art. 11.

    "1. Jeżeli lokator jest uprawniony do odpłatnego używania lokalu, wypowiedzenie przez

    właściciela stosunku prawnego może nastąpić tylko z przyczyn określonych w ust. 2-5
    oraz w art. 21 ust. 4 i 5 niniejszej ustawy. Wypowiedzenie powinno być pod rygorem
    nieważności dokonane na piśmie oraz określać przyczynę wypowiedzenia."

    Więc proszę pokaż mi podstawę prawną, na podstawie której będziesz chciał
    wypowiedzieć umowę najmu, przy założeniu że najemca płaci terminowo, tam
    mieszka, nie ma innego lokalu a właściciel *nie ma zamiaru* tam zamieszkać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl