  • Data: 2009-02-23 12:11:37
    Temat: Re: O walutach i opcjach moje zdanie
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak samo ktoś pomógł zwykłym ludziom z ulicy, nie mającym pojęcia o
    > inwestowaniu w pakowaniu ciężkich miliardów w TFI w szczycie hossy
    >
    > pamiętasz moze te reklamy z kocącymi się pieniędzmi które lubią być w
    > ruchu, te obietnice 171% rocznie a na dole małą , nieczytelną w TV
    > czcionką że to dane historyczne i nikt nie gwarantuje że się powtórzą
    >
    > uważam że mimo wszystko szef, właściciel firmy , powinien mieć odrobinę
    > więcej rozsądku niż zwykły przeciętny zjadacz chleba

    Wlasnie z tego powodu, ze niektore firmy nie pierwszy raz braly opcje i
    mialy lepszych lub gorszych ludzi zajmujacych sie ryzykiem kursowym
    podejrzewam, ze banki uzyly sprytnie spreparowanych umow. Oczywiscie nie
    usprawiedliwia to tych co w opcje weszli, ale tylko wskazuje na to, ze banki
    posluzyly sie podstepem, moze nawet na granicy prawa.

    Pozdrawiam

    Darek