eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOF Lokata 14%Re: OF Lokata 14%
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OF Lokata 14%
    Date: Thu, 5 Jan 2012 16:51:38 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <je4keq$lbh$3@inews.gazeta.pl>
    References: <jdstn4$ipj$1@inews.gazeta.pl>
    <4f022a05$0$1205$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdvgoq$cua$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <je1skn$da8$3@inews.gazeta.pl>
    <je46ht$1gd$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <je4gfm$lbh$1@inews.gazeta.pl>
    <je4ira$sol$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.93.163.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1325782298 21873 188.93.163.33 (5 Jan 2012 16:51:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jan 2012 16:51:38 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565148
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 17:24:11 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Tak, podobno... (...)

    To nie są czasami wielkie kwoty i nie koniecznie rzeczy np mój przykład z
    niedawna, bardzo dobrze to obrazuje.
    Przedłużałem umową z aster (specjalnie piszę z małej, bo nie mam dla nich
    ani grama szacunku i poważania). Wszystko mi miła Pani złożyła w
    najlepszej konfiguracji na czas w jakim przedłużałem umowę i to na pewno
    nie jej wina. Przychodzi płacić pierwszy rachunek patrzę a tam jakieś
    dziwo o nazwie "helpdesk" za 11 zł. Hmmm a to co? Patrzę do umowy, nic
    takiego nie mam. Zaglądam do kolejnej faktury i "helpdesk" wisi. Idę z
    umową pewny swego. Co się okazało? Ten pieprzony, zupełnie mi
    niepotrzebny, "helpdesk" dostałem "gratis" podczas poprzedniej umowy i
    teraz najlepsze - jako, że podpisywałem umowę na początku października,
    to jak usłyszałem, Pani mogła jeszcze nie widzieć tego "helpdesk" w
    systemie ale jakbym podpisywał na końcu października, to już by było
    widać. Pomijam już fakt, że czas wypowiedzenia, dla jakiejś pieprzonej
    usługi "helpdesk", to bodajże 30 albo 45 dni - ręce opadają. No i bulę za
    3 m-c za coś czego nigdy nie chciałem i wydawało mi się, że nie mam.
    Oczywiście jest moim błędem za zawierzyłem firmie aster a nie sam
    wszystko przeglądnąłem, no ale cóż jak napisałem, każdy od czasu do czasu
    ma chwilę słabości tudzież nieuwagi, no i wtedy od razu łup ;)



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1