  • Data: 2011-06-20 08:53:18
    Temat: Re: OF dzwoni i namawia na podwyzszenie do 8% lokat
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 09:58, Krzysiek <a...@a...pl> wrote:

    > dokładnie, przeszedłem się na takie spotkanie.
    > Lokata chyba na 3 miesiące na 8% w stosunku rocznym :) plus strukturka
    > na min. 15 lat... Tyle w temacie.

    a dokładniej to:
    (w każdym razie ja słyszałem o takiej wersji, może oferuję różne)
    http://www.axa-polska.pl/navi/36635

    w wersjach:
    1.Wpłaty regularne
    Możesz inwestować wpłacając składkę regularną - miesięcznie (już od
    200 złotych), kwartalnie, półrocznie i rocznie.

    2. Wpłata jednorazowa
    Jeśli zgromadziłeś już jakieś oszczędności i poszukujesz sposobu na
    efektywne ich ulokowanie to idealnym rozwiązaniem może okazać się
    wpłata składki jednorazowej w ramach Planu Inwestycyjnego AXA.
    Minimalna wysokość jednorazowej wpłaty to 10 000 złotych.

    Podobną ofertę wciska Alior ale w powiązaniu z Nordeą.

    a tu zebrane wady:
    wpłaty regularne minimum 10 lat, co miesiąc opłata 11zł.
    wpłata jednorazowa - bezpłatne wycofanie dopiero od 9 roku.
    poza w/w wadami są to fundusze..jak fundusze. spory wybór,
    przenoszenie z jednego do drugiego bez pobierania podatków i
    dodatkowych opłat (prawie jak SFI).

    w zamian lokata na 3miesiące 9% buhahaha
    (i jakieś pdfy co 3 miesiące z sugestią w co inwestować)