  • Data: 2009-10-02 09:21:16
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: mic49 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Paź, 11:08, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "mic49"news:5c65eb6c-c07d-46c7-8b55-14bb0df4d777@o10
    g2000yqa.googlegroups.com

    > Analizę ofert robiłem na szybko - nie ma.
    > Eurobank ma zmienne więc zostawiłem na KO oszczędnościowych tylko 10k aby
    > nie płacic za rachunek, reszta poszła do OF. Mam nadzieję, że nie będę
    > żałował swoich decyzji ;)

    tyle, że różnica 0.05 procenta jest żadna, a w KO masz wypłatę od
    razu. Skąd twoja decyzja?

    Swoją drogą - mi się jutro kończy lokata wspólna na 7 procent i
    wczoraj poprosiłem via formularz o kontakt w sprawie nowej propozycji
    (po tym, jak naczytałem się na forum, że dają np. pół procent więcej w
    stosunku do normalnej oferty). Konsultant zadzwonił i oferta...
    identyczna z tą, co na stronie.

    Więc - jednak u mnie EB.

    Michał