  • Data: 2009-10-13 13:33:26
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "Mariusz.N" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie było żadnych tego typu akcji
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Dzięki za szybką odpowiedź.

    Skoro jestem już zdecydowany na tę lokatę, to spytam jeszcze o jedną
    rzecz...
    Nie jestem zbyt biegły w sprawach finansowych niestety... Przeczytałem
    gdzieś jednak, że warto podzielić całą kwotę inwestowaną w lokatę
    (5,65%) na mniejsze "paczki", po 500-600 zł. Jest ktoś w stanie
    wyliczyć jakie kwoty byłyby najkorzystniejsze i dawały największy zysk
    za 3 m-ce?