    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Thu, 17 Mar 2011 17:17:17 +0100

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 14:35:39 +0100, skippy napisał(a):

    > Jak powiedział Poseł Jan Łopata: "w ciągu 10 lat, jeśli porównamy kwotę
    > przekazanych składek do OFE z aktywami OFE, działalność II filaru przyniosła
    > jedynie 4,5mld zysku. W tym czasie towarzystwa emerytalne pobrały w formie
    > opłat.... 19,4mld zł."

    Powiem tak. Nie rznie cie OFE tylko państwo. Zauwaz, że w rzadowym
    projekcie nie ma mowy o zmniejszeniu prowizji. Co to oznacza? Ano to ze
    doszli po cichutku do porozumienia. Panstwo dba o OFE a nie o ciebie.
    Ogolnie ma w glebokim powazaniu swoich poddanych.
    Mam nadzieje ze pojawi sie inicjatywa zaskarzenia SP o zwrot wplaconych
    pieniedzy. Jesli mamy do czynienia ze zmiana umowy nalezy liczyc sie ze
    druga strona moze nowej umowy nie zaakceptowac. Ja nowej umowy nie
    akceptuję. Wiem co pisal totus, ze to nie umowa tylko ustawa, ale z drugiej
    strony tak drastyczna zmiana warunków bez możliwości zmiany mojej decyzji,
    wygląda za niezgodną z "zasadami życia społecznego".