    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 11:03:36 +0100

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 18:49:33 +0100, skippy napisał(a):

    > A jaj mam nadzieję, że zgodnie z tym co pisałem, będzie rozpatrywana
    > potencjalna niekonstytucyjność od początku istnienia całej tej konstrukcji
    > OFE. Ja tej umowy nigdy nie zaakceptowałem.

    Kiedy wprowadzano OFE też byłem neutralny (nie mialem wystarczajacej wiedzy
    ani zadnych doswiadczen), kiedy pewien pan (którego nazwiska nie pamiętam)
    zaskarżył sprawę do SN, byłem przeciwny "obowiązkowi". Gdy usłyszalem
    uzasadnienie orzeczenia - byłem wstrząsnięty.
    Teraz wiem jedno, całe to OFE okazuje się gigantyczną marwelsacją. Zdałem
    sobie sprawę, że NIGDY nie odzyskam tych pieniędzy w żadnej formie.
    Dlaczego? Dlatego, ze pokzano wlasnie jak panstwo traktuje własność
    obywatela.