  • Data: 2014-04-14 22:44:05
    Temat: Re: OFE czy ZUS:P
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > jako ex pracownik korporacji mogę napisać tylko tyle, że w ciągu dnia
    > robi się mnóstwo bezsensownych rzeczy i traci czas na tzw. życie
    > biurowe...

    Ale masz na mysli sprawy poza pracowe (np. plotki) czy bezsensowne rzeczy
    ale zlecone przez przełożonych?

    > skorzystałem z opcji pracy w domu, to na co w firmie nie wystarczało
    > mi 8-9h w domu robiłem w 3-5h, zaoszczędzony czas bezcenny ;-)
    >
    > wszystko zależy od kultury pracy i własnego podejścia

    Cos w tym jest.
    Pracując w takim miejscu najwiecej byłem w stanie zrobic przychodzac 2-3
    godziny przed otwarciem firmy.
    Po prostu mozliwośc skupienia, brak sytuacji odrywających od bieżącego
    zadania etc.