  • Data: 2010-11-15 18:44:16
    Temat: Re: OFE part x
    Od: "root" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W sumie potwierdziłeś moje zastrzeżenia (większość) z konkluzją jak totus,
    >że się nie da bo większość ludu tego nie rozumie.
    >Więc dlaczego by jednak o tym nie pisać co jakiś czas.
    >A może przeczyta jakiś misiu z rządu i się zastanowi.
    >
    >Pozdrawiam:)

    Widzę, wpływ Totusa. On ma cholernie dużo pozytywnej energii i zacięcie
    społecznika. Te jego "...zacznij od siebie i swoich znajomych...". Swobodnie
    mógły startować w jakichkolwiek wyborach ;).
    Ja, w przeciwieństwie do niego, słabo widzę tę edukację. Popatrz na
    francuzów - tylko im chciano o 2 lata zwiększyć wiek emerytalny a cały naród
    wyległ na ulicę! Nie sądzę, że są mniejszymi analfabetami ekonomicznymi niż
    my. U nas możnaby było wydłużyć ten wiek do 70tki: ludek pubuczałby,
    pokrzyczał ale i tak przyjąłby to na klatę. Po prostu my mamy w genach
    pokorę a zginanie karku to norma. Mam nadzieję, że to tylko takie moje
    gderanie i wolałbym nie mieć racji, co do naszego narodu w ogólności.