  • Data: 2010-05-26 20:59:34
    Temat: Re: OFE się kończą
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Nie wchodząc w polemikę totusie (z małej litery). Mógłbyś mi
    > odpowiedzieć dlaczego nie ma komisji w sprawie katastrofy, i dlaczego
    > ty to stanowisko popierasz.

    Sprawa mnie zupełnie nie interesuje. W mojej ocenie skutki wypadku,
    tragiczne dla pasażerów i ich rodzi, dla mnie są bardziej pozytywne niż
    negatywne. Jestem zdania, że większość tych, którzy zginęli nie powinni
    piastować swoich stanowisk. Nie chciałem by zginęli. W niedługim czasie i
    tak pożegnali by się ze swoimi stanowiskami w niesławie. Dla mnie to
    wypadek, jakich tysiące, gdzie zawinił człowiek.

    > Odpowiedź na to pytanie pozwoli mi zrozumieć nieszczęsne wybory moich
    > rodaków począwszy od 1992 roku.
    >
    > Powiedz totusie (z małej litery). Dlaczego w przeciwieństwie do mnie
    > popierasz brak komisji międzynarodowej.
    > Odpowiedz proszę, chcę cię zrozumieć - chcę zrozumieć przeciętnego
    > Kowalskiego.

    Sprawa mnie nie interesuje. Na głupotę ludzi nie ma obrony. Do wypadku
    doszło na skutek głupoty ludzi. Nie jestem Kowalski i nie jestem przeciętny.
    Jakbyś troszkę kumał statystykę to byś wiedział, że przeciętne byty nie
    istnieją to byty wirtualne.