    From: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    <htj20a$u2c$1@news.onet.pl> <htj2rh$1i0$1@news.onet.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd4dfd$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd60c9$0$19169$65785112@news.neostrada.pl> <htjnme$urf$1@news.onet.pl>
    <0...@v...googlegroups.com>
    <htjp4g$3rt$1@news.onet.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <htjuto$nr8$1@news.onet.pl>
    <0...@q...googlegroups.com>
    <htk209$2ca$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <htl5io$dgr$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <4bfe1f71$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    Subject: Re: OFE się kończą
    Date: Thu, 27 May 2010 12:28:21 +0200

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4f8f63a9-a033-4b68-ad8d-06f8827c1e50@e21g2000vb
    l.googlegroups.com...
    > Endriu... Ty i tak nie uwierzysz - wolałeś widzieć ludzi wyskakujących z
    > silnika niz rozważyć najbardziej prawdopodobną przyczynę katastrofy.

    >A wiesz Marfi kto strzelał na tym filmiku i do kogo ?. I skąd wiesz

    Nie wiem kto strzelał i dlaczego ale z całą pewnością nie były to strzały
    oddane do osób wyskakujących z silnika.

    >tak od razu która przyczyna katastrofy jest najbardziej
    >"prawdopodobna" ?.

    Najbardziej prawdopodobne to błąd człowiek lub awaria maszyny - skoro
    uważasz inaczej to spróbuj to wykazać.

    Przyznaję, że zamach na mało znaczącego w świecie prezydenta Polski mi nie
    przyszedł do głowy - zresztą podaj chociaż jeden logiczny motyw takiego
    zamachu wraz z logicznymi jego konsekwencjami.

    --
    marfi