    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE się kończą
    Date: Thu, 27 May 2010 17:35:34 +0200

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:htl683$59a$1@inews.gazeta.pl...

    > W nic nie wierzę, bo to nie kwestia wiary tylko badań. Badaniom związkowym
    > nie wierzę bo są stronnicze, moim zdaniem. Związki są zawsze stroną sporu.
    > Ale to moje podejście. O tych badaniach nie wiedziałem i dlatego cofam
    > swoje
    > obiekcje jakie miałem do Twojej argumentacji. Zupełnie mi nie przeszkadza
    > gdy na takim źródle budujesz swój świat. Jeszcze raz przepraszam.

    oj juz dajmy spokój :).
    mnie też nieco zaskoczyły te cyferki wiec dziele to przez trzy z uwagi na
    wymienioną przec ciebie stronniczość tych zródeł. W całej sprawie chodzi
    jednak o to że nie należy tego ignorować.
    Jakby nagle uchwalili takie prawo (ze mozna swobodnie przejść) to właśnie te
    20% a nie 70 zrobi najwększą szkodę... (ze względu na niby niski procent
    mogą kazać OFE oddawać żywy szmal zamiast akcji czy obligacji). Technicznie
    to skomplikowane przekazać składki kowalskiego w akcjach / obligacjach jakby
    sie zdecydował przejść do ZUS. Nie pozostałoby to moim zdaniem bez wpływu na
    indeksy.
    Wymuszona masowa likwidacja pozycji to nigdy nie jest nic dobrego.

    george