    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE się kończą
    Date: Thu, 27 May 2010 17:58:03 +0200
    <htj20a$u2c$1@news.onet.pl> <htj2rh$1i0$1@news.onet.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd4dfd$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@z...zn>
    <4bfd60c9$0$19169$65785112@news.neostrada.pl> <htjnme$urf$1@news.onet.pl>
    <0...@v...googlegroups.com>
    <htjp4g$3rt$1@news.onet.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <htjuto$nr8$1@news.onet.pl>
    <0...@q...googlegroups.com>
    <htk209$2ca$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <htl5io$dgr$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <4bfe1f71$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <4bfe4948$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Nie wiem kto strzelał i dlaczego ale z całą pewnością nie były to
    > strzały oddane do osób wyskakujących z silnika.

    > Najbardziej prawdopodobne to błąd człowiek lub awaria maszyny - skoro
    > uważasz inaczej to spróbuj to wykazać.
    >
    > Przyznaję, że zamach na mało znaczącego w świecie prezydenta Polski mi
    > nie przyszedł do głowy - zresztą podaj chociaż jeden logiczny motyw
    > takiego zamachu wraz z logicznymi jego konsekwencjami.

    nie poda Ci zadnego.

    putin nie jest glupi, a wrecz przeciwnie - cholernie inteligentny i
    jeszcze bardziej przebiegly. nie podejmowal by akcji, ktora mogla by
    odslonic agentow pracujacych dla niego w polsce, zwlaszcza wiedzac o tym
    ze przejmoja pelnie wladzy, ze prezydentura lecha dobiega konca i nie ma
    co sie przejmowac bo i tak nastepnych wyborow nie wygra.

    poprostu ryzyko przekraczalo potencjalne korzysci.

    nikt na tej katastrofie/zamachu nie skorzystal wieceje niz sam lech
    kaczynski... ma miejsce na wawelu.

    w brew pozorom jaroslaw ma najbardziej przerzniete - jezeli przegra
    wybory, a narazie wszystko na to wskazuje, to pradopodobnie bedzie
    musial oddac wladze w pis, jezeli jakims cudem wygra, to bedzie musial
    (przynajmniej tak by wypadalo) pozegnac sie z fotelem prezesa, jezeli by
    nie podjal sie startu w wyborach moglo by to byc odebrane za slabosc, i
    zostal by wykopany z pis...

    generalnie, wszyscy traca i ruskie, i pis i sld i po, wszyscy.

    pozdrawiam
    SlawcioD