  • Data: 2006-03-29 06:53:06
    Temat: Re: ORIX - leasing , czy to pewna firma ?
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dabrowski" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:e0ba9d$20qo$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam ,
    > mam ofertę leasingu samochodu z firmy ORIX .
    > bardzo proszę o opinie na temat tej firmy , czy warto sie z nimi wiązać
    > umową .
    > moze ktoś ma doswiadczenia ze współpracy z nimi i sie podzieli .

    Miałem u nich ze 4 firmowe samochody na przestrzeni bodaj ostatnich 7 lat.
    Jeden mam nadal.Żadnych problemów nie zanotowano.
    Znajomemu, który też miał u nich auto, wypowiedzieli umowę za opóźnienia w
    spłatach,
    ale ZTCW dało się to kulturalnie załatwić (aneksem do umowy, nie lawetą).
    Natomiast nawet małe spóźnienia powodują, że więcej leasingu u nich nie
    dostaniesz.

    Pozdr