  • 1. Data: 2006-03-28 12:30:50
    Temat: ORIX - leasing , czy to pewna firma ?
    Od: "Dariusz Dabrowski" <t...@k...pl>

    Witam ,
    mam ofertę leasingu samochodu z firmy ORIX .
    bardzo proszę o opinie na temat tej firmy , czy warto sie z nimi wiązać
    umową .
    moze ktoś ma doswiadczenia ze współpracy z nimi i sie podzieli .

  • 2. Data: 2006-03-29 06:53:06
    Temat: Re: ORIX - leasing , czy to pewna firma ?
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dabrowski" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umową .
    > moze ktoś ma doswiadczenia ze współpracy z nimi i sie podzieli .

    Miałem u nich ze 4 firmowe samochody na przestrzeni bodaj ostatnich 7 lat.
    Jeden mam nadal.Żadnych problemów nie zanotowano.
    Znajomemu, który też miał u nich auto, wypowiedzieli umowę za opóźnienia w
    spłatach,
    ale ZTCW dało się to kulturalnie załatwić (aneksem do umowy, nie lawetą).
    Natomiast nawet małe spóźnienia powodują, że więcej leasingu u nich nie
    dostaniesz.

    Pozdr

  • 3. Data: 2006-03-29 10:08:50
    Od: "Dariusz Dabrowski" <t...@k...pl>

    Użytkownik "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Dziękuję za informacje , już sie bałem że nikt z nich nie korzysta .

    Pozdrawiam .

  • 4. Data: 2006-03-29 10:34:26
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Dziękuję za informacje , już sie bałem że nikt z nich nie korzysta .
    >
    > Pozdrawiam .

    O to się akurat nie obawiaj.Korzysta.
    To jest ogromna japońska firma.
    W W-wie "pilnują" zresztą większości dealerów japońskich aut.

    Choć ja ostatnio przeniosłem się do RF, bo jakoś łatwiej mi się z nimi gada
    i dodają własne assistance.

    Pozdr

  • 5. Data: 2011-09-19 17:06:33
    Od: "manxon" <manxon@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Jakiekolwiek procedury trwają u nich
    wieczność. Np.: przepisanie leasingu trwa pół roku.