eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadkaRe: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Date: Wed, 25 Feb 2004 11:42:28 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c1hu6e$2i8$1@news.onet.pl>
    References: <c1gpoi$k79$1@news.onet.pl> <c1hror$39n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c1hsf0$od$1@news.onet.pl> <c1htj1$kv2$1@news.polbox.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1077705742 2632 217.173.163.135 (25 Feb 2004 10:42:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Feb 2004 10:42:22 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287650
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c1htj1$kv2$1@news.polbox.pl...

    > > Osoba ta przesyła dokumenty kurierem do banku, ja też wyślę [oczywiście
    na
    > > koszt banku]. Oprócz tego sprawa nie zostanie 'zatuszowana' tak po
    prostu,
    > > gdyż otrzymamy wyjaśnienia w formie pisemnej.
    >
    > Walcz o długopis i breloczek!!!
    >
    > ;))) BP NNMSP :) po ostatnich listach

    Yeah! I koszulkę, i koszulkę! ;) Mogliby też jakiegoś Volkswagena rzucić. ;)

    Ale naprawdę cieszę się, że papierzyska nie pomieszały się bardziej i że
    dane są bezpieczne. Potwierdziła to ta osoba, której dokumenty mam ja.
    Bo gdyby coś z tego wyszło niedobrego, to nie wiem, co ja zrobiłbym bankowi,
    i co moja mama mnie, że namówiłem ją na VWBD. ;-)
    I tak już krzywo patrzy, co to za dziwactwo - tydzień trzeba czekać na
    telefon, na dokumenty prawie dwa tygodnie... do tego nie swoje. :-)

    Będzie cieżko ją namówić do przelania osadów z różnych innych rachunków do
    VWBD. :-)

    Z pozdrowieniami dla VWBD, jednak zareagowali szybko i zdecydowanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1