    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT
    Date: Thu, 29 Apr 2004 11:35:41 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> wrote:
    > Z zainteresowaniem przeczytałem całą polemikę Ewy z "Amrą". Nasuwa mi
    > się kilka wniosków. Przede wszystkim "Amra" jest niezłym teoretykiem,
    > a Ewa zna tematy bankowe "od podszewki". "Amra" widzi co chce
    > widzieć, a Ewa odnosi się do bankowej rzeczywistości.

    Rozumiem, ze znac od podszewki, to pochylwac sie nad losem biednych
    zwalnianych pracownikow bankow?
    Dlaczego nie chcesz uznac, ze druga strona (ta zatrudniajaca) tez
    reprezentuje bankowa rzeczywistosc?

    Czy nie jest rzeczywistoscia to, ze na calym swiecie mamy konsolidacje
    sektora, a co za tym idzie masowe zwolnienia? Ze nasz sektor bankowy patrzac
    na podstawowe wskazniki ekonomiczne ma baaaardoz duzo do nadrobienia?
    Moze nie zauwazyles, ale wg. badan zamieszczonych w Polityce tylko 17 proc.
    respondentow pracuje zgodnie z obowiazujaca norma 40 godzin tygodniowo?

    Coz - rozumiem, ze jak w polityce - to lewica jest dobra bo pochyla sie nad
    losem kazdego potrzebujacego. Tylko tym sposobem nasza scena polityczna
    dzieli sie na bezbozna i pobozna lewice i na nic wiecej. A skutki tego
    obserwujemy na codzien...

    http://www.PRnews.pl