  • Data: 2012-06-18 00:06:05
    Temat: Re: OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gieniu" 8...@e...goo
    glegroups.com

    : widomym jest szczęśliwi czasu nie liczą

    Jestem widomym, choć mam słaby wrok. :)

    Zastanawiałem się, skąd wziął się atak na moja osobę i przypomniałem
    sobie ,,wodolejstwo'' o agroturystycznych KANGurach, w którym zauważam,
    że KANGury nie płacą podatków, bo nie są działalnością gospodarczą. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jr5otr$rh3$...@i...gazeta.pl

    > SKOK-i miały do tej pory dość dobre warunki do szybkiego
    > rozwoju. Na przykład były zwolnione z podatku dochodowego.
    > Polski rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji, w sposób
    > zasadniczy zmieniający sytuację...

    Prawda kole w oczy Rydzyka? -- chciał zbijać majątki kosztem ludzi
    najuboższych i najbiedniejszych, na dodatek nie płacąc podatków
    państwu... Ale zły Tusk (Tusk I Zły?) zadłużył Polskę (państwo,
    instytucję) w komercyjnych bankach nijak powiązanych z Lux
    Veritatis (BTW LV -- piękna nazwa, krzewiąca język polski
    i polską kulturę czy polskość w ogóle -- nieprawdaż?) czy
    Rydzykiem, nie zaś w KANGurach Stefczykowych, a teraz chyba
    zabiera się za normowanie podatkowe tychże KANGurów?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'