  • Data: 2003-06-10 06:17:46
    Temat: Re: [OT] Ankieta do doktoratu!
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja uwazam, ze przedmowcy, a wlasciwie przedpiszcy, nie do konca maja racje.
    Z trescia obu raczej sie nie zgodze, a z forma jednego z nich zdecydowanie
    nie.
    Wiem jak to jest jak promotor i obu recenzentow maja diametralnie inne zdania
    na jakis temat i kazdy ciagnie w swoja strone, a doktorant jest posrodku. W
    takim przypadku badz madry i pisz wiersze.... a sama ankieta na pewno nie jest
    bez usterek, ale nie nazwalbym tego razacymi wadami. W porownaniu do belkotu
    jaki czasem czytuje na grupach dyskusyjnych....a wtedy nikt sie nie rzuca z
    pazurami :-). Ciekawe z socjologicznego punktu widzenia :-).

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl