  • 1. Data: 2003-06-09 09:28:04
    Temat: [OT] Ankieta do doktoratu!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W imieniu kolezanki mam wielka prosbe o wypelnienie ankiety!
    Jest ona skierowana do osób obsługujących swój rachunek bieżący w
    banku przez Internet i ma na celu zbadanie zadowolenia z korzystania z
    tego typu usług. Jej wyniki posłużą jako naukowy materiał badawczy do
    pracy doktorskiej.
    http://ankieta.amra.pl/

    Z gory w imieniu Alicji dziekuje!!!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-09 09:30:15
    Temat: Re: [OT] Ankieta do doktoratu!
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Michał,

    W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2003 (11:28:04) można przeczytać:

    MAM> W imieniu kolezanki mam wielka prosbe o wypelnienie ankiety!

    Jak zwykle w przypadku takich ankiet zawiera ona bledy, ktore od
    pierwszego wejrzenia do niej zniechecaja. Czy naprawde tak trudno jest
    opracowac dobry zestaw pytan z sensownymi odpowiedziami i nie
    powodujacymi problemow "co tu zaznaczyc bo zadna nie pasuje" itp?

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I trust the goverment?"

  • 3. Data: 2003-06-09 09:53:13
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:bc1lbt$mb5$1@news.onet.pl...
    > jest
    >
    > Pewnie nie ;) Ale nie ja ja ukladalem, nie ja ja zatwierdzalem.
    > W moim przypadku mam znosic pytana + najpierw isc do jakiejs profesor
    > na codzien zajmujacej sie tym problemem.
    >
    > Huh - wakacje ida ;) Trzeba sie wziac za pisanie :(

    Pracy doktorskiej za koleżankę???

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-06-09 09:54:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 5. Data: 2003-06-09 09:59:40
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Michał,

    W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2003 (11:54:16) można przeczytać:

    MAM> Pewnie nie ;) Ale nie ja ja ukladalem, nie ja ja zatwierdzalem.

    Ja nie mam pretensji do Ciebie bo wiem ze to nie Twoja ankieta. Ale
    jesli ktos pisze doktorat na temat bankowosci a nie miesci mu sie w
    glowie ze mozna miec wiecej niz jedno konto z obsluga przez siec i w
    odpowiedzi daje radiobuttony to cos jest chyba nie tak. Nie te czasy
    panocku.

    MAM> W moim przypadku mam znosic pytana + najpierw isc do jakiejs profesor
    MAM> na codzien zajmujacej sie tym problemem.

    To jak wyciagniesz od niej jakies rady dot. pisnania ankiet podrzuc mi
    to na priv, ok?

    MAM> Huh - wakacje ida ;) Trzeba sie wziac za pisanie :(

    Heh, jak do wakacji musze napisac :(((

    Pzdr
    Konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Good morning Worm your honour"

  • 6. Data: 2003-06-09 10:32:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konlin wrote:
    > To jak wyciagniesz od niej jakies rady dot. pisnania ankiet podrzuc
    mi
    > to na priv, ok?

    A to pewnie po wakacjach sie dopiero za to wezme.

  • 7. Data: 2003-06-09 14:14:11
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > (...) wyniki posłużą jako naukowy materiał badawczy do
    > pracy doktorskiej.

    Naukowy?! Na podstawie anonimowej ankiety, wypelnianej
    przez Internet, przez grupe rekrutujacej sie z p.b.b?!
    Bosz...

    To znaczy - ja rozumiem, gdyby to miala byc praca
    magisterska, z zasady przeznaczona do konsumpcji
    przez skadinand sympatyczne gryzonie. Ale doktorat?
    To napisz jeszcze, jaka uczelnia...

    T. D.

  • 8. Data: 2003-06-09 14:23:46
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Tomasz,

    W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2003 (16:14:11) można przeczytać:

    Pewnie SGH :PP

    Pzdr
    Konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "The band is just fantastic, that is really what I think.
    Oh by the way, which one's Pink?"

  • 9. Data: 2003-06-09 14:30:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Dryjanski wrote:
    > Naukowy?! Na podstawie anonimowej ankiety, wypelnianej
    > przez Internet, przez grupe rekrutujacej sie z p.b.b?!
    > Bosz...

    ech ;)
    + jeszcze kilka innych zrodel.
    Oraz gdybys nie zauwazyle - jest to metoda SERVQUAL - czyli badanie
    oceny jakosci uslugi przez klienta.
    Jako, ze sa tam dane, ktore jednak pomagaja wyroznic np mezczyzna,
    wiek, mBank - to przy wiekszej liczbie odpowiedzi bedzie to w jakis
    tam sposob miarodajne (na ile moze byc oceniana jakosc uslugi.... ;)

    Tyle ja moge napisac na podstawie swojej wiedzy (ksiazkowej - bo o
    samej metodzie tylko w marketingu uslug wyczytalem).

    A zeby nie bylo - podobne ankiety SA przeprowadzane w internecie vide
    reklamowana tez na usenecie:
    http://active.skilledsoftware.com/badanie/, ktore zazwyczaj sa
    anonimowe.

    No i - gdzie najlepiej zbadac klientow bankow internetowych ;)

    P.S. Ja sam widze tez niedociagniecia - ale ze tak powiem - nie chce
    profesorowi jednemu podpadac ;)

  • 10. Data: 2003-06-09 14:46:52
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

> [...]
    > banku przez Internet i ma na celu zbadanie zadowolenia z korzystania z
    > tego typu usług. Jej wyniki posłużą jako naukowy materiał badawczy do

    Aha - moim zdaniem "Zgadzam sie" i "Czesciowo sie zgadzam" sa
    zamienione miejscami. Moze byc zgryz z interpretacja wynikow.

    T. D.