  • Data: 2013-03-29 15:07:26
    Temat: Re: [OT] Bańka na BTC?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message
    news:51531475$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kurs od stycznia do dzisiaj wzrósł z jakichś 43 plz na 270 plz ++
    > Za te pieniądze daj się realnie sprzedać (i odzyskać plz), tak więc nie jest
    > to wyłącznie kurs "papierowy".
    > Ze względu na ograniczenia kwotowe na (znanych mi) platformach wymiany IMHO
    > nie jest to sposób na wyjęcie kasy z banków cypryjskich. No chyba, że ktoś
    > potrzebuje na waciki.
    > Ma ktoś pomysł o co kaman?

    2/3 obrotu jest w usd a 3/4 w walutach innych niz euro wiec raczej nie ma
    to specjalnego zwiazku z tym co sie dzieje na cyprze

    okres kosmicznych zwyzek zaczal sie dopiero ok. 3 tygodnie temu, wiec
    pewnie ktos tam ostro dziala, przy tym tempie wzrostu jakas korekta jest
    raczej nieunikniona

    http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD