eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] BankonetRe: [OT] Bankonet
  • Data: 2006-08-22 06:04:58
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Stregor <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    robbi napisał(a):

    > Przetestowałem - program sie zawiesza przy probie anulowania pobierania
    > wyciagu z radosnym komunikatem "Acces violation at adress 00000000. Read
    > of address 00000000" i dzwiekiem bledu - po czym wpada w petle
    > komunikatu i trzeba go "zkillowac".
    > NIe uwzglednia wplywu mojego wynagrodzenia co sprawia ze mam same
    > wyplywy i zero wplywow od pracodawcy ;>
    > Robi sie kosmiczny debet na koncie. Podejrzewam ze to kwestia
    > akceptowalnej ilosci znakow w tytule przelewu - ja mam ich sporo taka
    > procedura w firmie. Ilosc znakow - 50.
    >
    > Konto w Multibanku.
    >
    > Mysle ze musicie jeszcze chyba sporo nad nim popracowac.

    Bardzo bym prosił o wysłanie na adres ze stopki (po usunięciu jego
    zbędnej części) dokładnej procedury prowadzącej do wystąpienia błędu -
    czy pobiera Pan konto z panelu "na skróty" czy z okna wyciągu, czy może
    jest to pobieranie automatyczne, w którym momencie próbuje Pan przerwać
    pobieranie, czy to jest pobieranie tego właśnie konta czy wszystkich
    naraz (jeśli ma Pan ich więcej) itd.

    Co do nieimportowanych wyciągów - następna prośba -
    1. proszę zalogować się na stronę www banku, wybrać przelew którego
    Bankonet nie importuje i wejść w szczegóły operacji
    2. Zapisać ramkę ze szczegółami operacji na dysk
    3. Pozmieniać prywatne dane - numery kont, tytuł operacji, kwotę itd,
    ale ze ścisłym zachowaniem struktury dokumentu, tzn. jeśli kwota
    przelewu to przykładowo 1,234.56 to proszę zmienić ją na 0,000.00, tytuł
    operacji niech ma tyle samo znaków co miał ale literki proszę pozmieniać
    na xxx xxxxxx xxx itd itd, analogicznie numery kont.
    4. Tak spreparowany plik proszę wysłać na adres podany w stopce

    Wiem, że to sporo zachodu od Pana wymaga ale nam pozwoli ustalić
    przyczynę nieimportowania tego wyciągu z Pańskiego banku. Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Mondzelewski
    p...@n...spam.sokaris.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1