    From: "zaemka" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji
    Date: Tue, 24 Nov 2009 02:45:17 +0100

    > Transakcji zawarto niewiele chociaz
    > ludzi przyszlo calkiem sporo. Jak sadzicie, co z tego
    > wynika na przyszlosc rynku nieruchomosci w Polsce?
    > W koncu nie codzien kupuje sie mieszkanie za
    > 4900 PLN/m2 gdy dewelopwer normalnie chce
    > za nie 7000 PLN/m2 (co prawda duze mieszkanie).
    > Ciekwe tez, ze wiele mieszkan poszlo za cene wywolawcza

    to były mieszkania, które deweloper nie mógł sprzedać na rynku pomimo
    upustów,
    oglądałem kilka, raczej by musieli mi dopłacić żeby tam mieszkać,
    np. okna wychodzą na trasę-most Grota (ok. 10 metrów) i nie da się ich
    otworzyć:
    wdychanie spalin i szum ponad możliwość wytrzymania - dla potencjalnych
    samobójców.

    pozdr. z.