  • Date: Tue, 24 Nov 2009 16:05:35 +0100
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: [OT] Ceny nieruchomisci na aukcji

    Virck pisze:

    > Masz fatalne wspomnienia z obsranych mieszkan w Polsce (tak sie mieszka
    > jak stac) ale bylem i widzialem, ze wiele sie zmienilo....Te nowe nie
    > tylko nie sa osrane ale tez nie sa w gettcie. Poinformowano mnie, ze
    > getto zostalo zniszczone po powstaniu Zydow w 1944..Poza tym skoro
    > Warszawa to smierdzaca wies to czym sa inne miasta w Polsce. Kazdy
    > mieszka tam gdzie ma prace, rodzine i gdzie czuje sie dobrze....A te
    > 150km od Berlina to w Puznaniu ? A tam nie ma osranych mieszkan?

    Wybacz ale jak nazwac to co sie wyprawia w farszafce, co drugie osiedle
    ogrodzone murem parkinki z budkami i cieciem taryfiarze kroja jak za
    zboze drogi rozjebane w drobny mak komunikacja miejska rozsypujaca sie.

    Mieszkania za cene 5 razy wieksza niz w normalnej stolicy EU. Pisamki
    ktorzy rozplywaja sie nad swoim geniuszem bo sprzedali mieszkania na
    licytacji jakby nie moizna bylo ich normalnie sprzedac.
    Mieszkania to sie kupuje na licytacji ale komorniczej bo jest tanio.

    Pewne jest to ze poziom zmatriksienia w polsce wacha sie w granicach 80-90%