eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDarmowe kontoRe: [OT] Darmowe konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Darmowe konto
    Date: Wed, 15 Feb 2017 13:59:41 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 34
    Message-ID: <o81jc7$1i7l$1@gioia.aioe.org>
    References: <58a17f57$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ezngg1bx8kzx$.vxxvc6lprk5l.dlg@40tude.net>
    <58a1b1ae$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7t0lo$lr4$1@node2.news.atman.pl>
    <58a20aff$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7t3ge$jru$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <o7va3k$rtm$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <o7vq4g$ehc$1@node2.news.atman.pl>
    <58a43cd0$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 3w+6a8+8VGXsqa2328SxeQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: KNode/4.8.5
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:629718
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:o7vq4g$ehc$...@n...news.atman.pl...
    > On 2017-02-14 20:16, Kris wrote:
    >>> Nie wiem czy można to jeszcze uprościć
    >>Wystarczy u-res-pon-sy-wnić. Upraszczać nie trzeba.
    >
    > A komus jeszcze przeszkadza do co jest, czy tylko tobie ?
    > gdzies tam mialem zastrzezenia co do kalibracji ekranu/paralaksy.
    >

    Mi przeszkadza to silenie się na bycie młodzieżowym. Komunikacja w mailach:
    zamiast paczka jest słowo paczucha, jak się dzwoni złożyć reklamację
    telefoniczną to jest nagranie "dla naszego zespołu reklamacje to nie
    problem": ch** mnie obchodzi czym są dla inpostu reklamacje, podsumowanie
    odbioru przesyłki ma komunikat typu: "może wysłać potierdzenie na maila?".

    Może to jest k**** zabawne jak ktoś korzysta z tej firmy pierwszy raz, ale
    k**** każdorazowo przy składaniu reklamacji słuchać tych żenujących tekstów?
    Każdorazowo przy odbieraniu paczki czytać i wysłuchiwać te denne komunikaty?

    A dodam tylko, że nie bybyło dla nich k**** żadnym problemem wprowadzenie
    panelu klienta WWW tak, żebym mógł dla mojego numeru telefonu zażyczyć sobie
    neutralnego interfejsu użytkownika np. w urządzeniach - przecież i tak się
    tam trzeba numerem telefonu identyfikować.

    Ogólnie w dużym mieście jeden paczkomat się uszkodził w sobotę o 20:00 - nie
    było prądu bo była burza w wakacje - inpost uporał się z problemem tak, że w
    środę o 14:00 można było dopiero coś wyjąć.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1